Once Upon A Time in Curaçao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hugo & Dré - WaarBenJij.nu Once Upon A Time in Curaçao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Hugo & Dré - WaarBenJij.nu

Once Upon A Time in Curaçao

Door: Hugo&Dré

Blijf op de hoogte en volg Hugo & Dré

01 December 2008 | Nederland, Amsterdam

Waar wij enkele dagen geleden nog meldden dat John Lennon vermoord was, waren wij zowaar bijna zelf gesneuveld als gevolg van een kogelregen op Mambo Beach.

Zondag 30 november – Na een geslaagde avond, waar de happy hours niet onbenut bleven, liepen wij ’s avonds beiden het witte zandstrand af richting het parkeerterrein toen plotseling een blanke man zich onze richtting in spoedde en – letterlijk – rende voor zijn leven.

Zo’n 30 tot 40 meter verderop zwaaide een negroïde man met zijn blaffer alsof het een sigarettenaansteker was en probeerde de vluchteling zonder pardon om te leggen. Vanaf het moment dat de man onze aandacht trok vlogen er drie kogels onze richting op, maar omdat we werkelijk geen besef hadden in welke film we in gods naam belandt waren, kregen we niet eens de kans om weg te rennen, of aan de kant te duiken. In no time was het voltallige security-personeel aanwezig, en mochten wij 'doodleuk' verslag uitbrengen.

Blijkbaar was met een revolver geschoten, want het pistool had geen hulzen achter gelaten.

Nu bleek dat de vluchteling, voordat hij onze kant op rende, zich even schuil hield achter een auto, maar onze Clint Eastwood was voor de duvel niet bang, en schoot van achter de auto dwars door de ruiten heen, tot grote schrik van het Nederlands toeristische echtpaar die nog voorin zat. De man schoot heel de achterruit aan stukken en de kogel vloog precies tussen de twee inzittenden dóór er door de voorruit weer uit.

De politie kwam het snel na de schietpartij allemaal nog gezelliger maken, maar deze kroongetuigen hielden het voor gezien, en besloten de avond even later in de Kentucky.

Tot zover dit bloedstollende avontuur in het Wilde Westen. Het incident had zelfs de krant gehaald. Check de foto's.

Als er een feestje is, zijn we er altijd bij! Behalve bij een schiet-partij.

En pap, mam, we houden van jullie. Dat weet je hè!

• 01 December 2008 - 15:44

Marc Zelf :

altijd de zelfde die weer geluk hebbe, hoor ik wel weer :P

groete

• 01 December 2008 - 16:19

Mathieu:

Zei ik het niet: jullie drinken teveel! Van die zelfgestookte whisky ga je hallucineren. Levensgevaarlijk experiment! Volgende keer weer gewoon ranja oké?

• 01 December 2008 - 17:40

Nygel:

Nou, heftig verhaal!

Ik denk dat die 2 personen in die auto voor de rest van hun leven slaappillen nodig hebben nu!

• 01 December 2008 - 19:14

Zo Zie Je Maar Weer,:

geluk dat moet je afdwingen. kus bill

• 01 December 2008 - 21:46

Scherpschutter:

Zozo mannen, vrienden aan het maken daar, dat lees ik wel.

Nog geluk dat de uit zijn slof geschoten schutter geen gebruik maakte van losse flodders....

Gegroet
    Korste

• 02 December 2008 - 10:02

Rob L:

:| WOW

Enneh, wel luisteren wat papa zegt hè!

• 02 December 2008 - 15:44

Burg J.:

Zeg Hugo en Dre ik heb inmiddels P.R.d.Vries gewaarschuwd. Hij vraagt of jullie je slippers willen bewaren!!!
    groenten van Hak

• 03 December 2008 - 19:45

Ine:

Goh....... en dan te bedenken dat ik al jaren op dat zelfde Curacao woon.......... Maar goed; DIT sterk verhaal was zelfs op het nieuws! Top trouwens om op deze manier te horen wat mijn "petekinderen" meemaken!

• 08 December 2008 - 12:23

FuiF:

Zelf ook al iets geschoten daar??? Ik zie wel foto's van het jachtgereedschap maar verder..... :D

• 13 December 2008 - 23:52

De Toren Crew:

Hee populaire zit je daar ook al achter de getrouwde vrouwen aan? Je zult het ook nooit leren.. gisteren super pers. feest gehad, wij lekker alle vrouwen voor ons eigen een keertje! Doe rustig aan daar en niet alleen aan de bar zitten maar ook een keer werken! Groeten uit Dinther

• 14 December 2008 - 11:26

Burg. N:

Tis stil aan het front.
    Hugo en Dre zijn jullie nog aant bijkomen